Assortiment
Succes kent een aantal basisvoorwaarden. Voor een automotive powerhouse is de meest voor de hand liggende: voorraad. Dat voert echter verder dan zo veel mogelijk kubieke meters vullen met zo veel mogelijk producten. Een goede voorraad heeft de juiste breedte en diepte en de juiste aantallen van de juiste lijnen. Als het gaat om assortiment kent Fource geen gelijke. Een droog vinkje achter de eerste basisvoorwaarde.
SalesSupport
Fource heeft dus het assortiment en Fource kan die voorraad het snelste op de juiste plaats hebben. Dat vraagt om heel veel intelligentie. Fource investeert dan ook meer dan gemiddeld in ICT. Echter nog meer in de ware bron van zijn intelligentie: de mensen. Elke werkdag, van 8.00 tot 18.00 uur staan de knapste koppen in de branche paraat om alle technische en logistieke vragen te beantwoorden. Car knowledge meets passion.
Logistiek
Dan heb je de grootste voorraad automotive materialen van Nederland. De beste lijnen. Het meeste gereedschap. En dan? Dan heb je niets. Assortiment is niets zonder logistiek. Een garagist gaat voor de snelste. En dus gaat een grossier voor de snelste. Ook hier geldt weer: niemand kan in Nederland wat Fource kan. Met onze Sameday- en nachtleveringen. Het tweede vinkje bij de basisvoorwaarden. En/en.
Sales Team
Intelligentie komt niet vanzelf bij de grossier: Fource heeft dan ook een indrukwekkende sales force. Al is de term ‘sales’ wellicht niet de juiste; onze twintig buitendienstmedewerkers zijn meer adviseur. Elk met een eigen regio, elk met een eigen expertise. Of het nu gaat om automaterialen, gereedschappen, olie, voorraadadvies, accessoires, diesel of schadedelen – het is nooit of/of, altijd en/en.
Marketingacties
Fource heeft haar assortiment en haar logistiek op orde. Maar laten we er geen doekjes om winden; Fource is ook een lean, mean marketingmachine. Wij weten hoe we een product in de markt moeten zetten. Wij weten welke acties werken. Wij weten hoe marketing werkt. De partners van Fource profiteren van deze marketing-power. Die partners haken aan bij onze landelijke marketingacties. Ook dat is: en/en.
Beursondersteuning
Fource laat het knokken in de markt niet over aan haar partners; waar nodig stapt Fource zelf in de ring. Vanzelfsprekend de denkbeeldige ring, zoals een landelijke of regionale beurs of de huisbeurs van een partner. Want als je het durft jezelf een lean, mean marketingmachine te noemen, dan moet je er ook staan. Fource staat er. Met al haar marketingtools en lijnen. Als het er op aankomt, dan is het echt: en/en.
E-nieuwsbrief
Fource is de automotive source. Uiteraard een bron van producten, maar zeker ook een bron van kennis. Als het dan gaat om en/en, dus om partnerschap, dan houdt Fource niet de kaarten tegen de borst. Integendeel, dan gaat alles op tafel. Kennis delen om samen beter te worden. Via bijvoorbeeld de wekelijkse nieuwsbrief. Tot op de laatste pixel vol met prijswijzigingen, acties en productintroducties. Car knowledge meets IT.